Αναπαραγωγή, αποδράσεις, αξιοθέατα, εκδρομές, σε διάφορα μέρη της Ελλάδας με βάση δημοσιεύσεις από τα μ.μ.ε.

Τάσεις σύγχρονων ταξιδιωτών

Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες τείνουν όλο και περισσότερο να αποφεύγουν τις διακοπές μεγάλης διάρκειας προτιμώντας τις σύντομες αποδράσεις του Σαββατοκύριακου.

Σύμφωνα με έρευνα της Phocuswright από το 2014 παρατηρείται μείωση των διακοπών μεγάλης διάρκειας και ετήσια αύξηση 17% στις σύντομες διακοπές.

Οι ταξιδιώτες επιλέγουν πιο οικονομικές διακοπές, ανεξάρτητα από τη διάρκειά τους, και τείνουν να δαπανούν περισσότερο στις δραστηριότητες παρά σε ένα καλό δωμάτιο.

Μάλιστα το 73% των πρώτων ταξιδιωτικών αναζητήσεων είναι οργανικές, δηλαδή οι ταξιδιώτες αναζητούν έμπνευση για τις διακοπές τους, τόσο για τον προορισμό όσο και τις δραστηριότητες. Αυτό σημαίνει ότι μια στρατηγική μάρκετινγκ στις μηχανές αναζήτησης είναι πλέον σημαντικότερη από ποτέ.

Βάσει των τάσεων αυτών, ο αναλυτής μάρκετινγκ στα ταξίδια και τον τουρισμό, Troy Scoffield, παρουσιάζει τρόπους με τους οποίους τα τμήματα μάρκετινγκ των τουριστικών επιχειρήσεων θα καταφέρουν να προσελκύσουν τους ταξιδιώτες αυτούς.

-Δώστε έμφαση στην εγγύτητα | Για να εντοπίσετε το κοινό σας, ξεκινήστε με έναν χάρτη. Όταν οι χρόνοι είναι περιορισμένοι, η εγγύτητα είναι σημαντικός παράγοντας στην επιλογή προορισμού. Στοχεύστε σε ένα κοινό που βρίσκεται κοντά στην περιοχή.


Οι έρευνες δείχνουν ότι οι οικογένειες της γενιάς των millennial προγραμματίζουν φέτος ταξίδια με 36% μεγαλύτερη συχνότητα από πέρυσι.

Προσεγγίστε ταξιδιώτες στα πρώιμα στάδια της αναζήτησης χρησιμοποιώντας όρους που δεν αναφέρονται στο brand σας. Προωθήστε προσφορές διακοπές και ελκυστικές τιμές.

-Ειδικές εκδηλώσεις | Οι συναυλίες και οι αθλητικές διοργανώσεις αποτελούν επίσης σημαντικό παράγοντα στις σύντομες αποδράσεις. Οι αθλητικές διοργανώσεις, μόνο, οδηγούν σε σημαντική αύξηση των κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων.

Οι διοργανώσεις αυτές προσφέρουν στα brand μια ευκαιρία να προωθήσουν πακέτα, εμπειρίες και δραστηριότητες. Η Expedia λάνσαρε τις πωλήσεις εισιτηρίων και τα ξενοδοχεία που προσφέρουν πακέτα έχουν κρατήσεις μεγαλύτερης διάρκειας και λιγότερες ακυρώσεις.

Προγραμματίστε τις στρατηγικές μάρκετινγκ σύμφωνα με τους προορισμούς και τις ημερομηνίες μεγάλων εκδηλώσεων. Αυξήστε το value των διακοπών αυτών προσφέροντας ελκυστικές προσφορές πακέτων που σχετίζονται με αυτές τις εκδηλώσεις.

-Έμφαση στις εμπειρίες | Τα τουριστικά αξιοθέατα και οι προορισμοί συγκεντρώνουν το δεύτερο μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων (29% των αναζητήσεων) μετά τα καταλύματα.

Οι ζωολογικοί κήποι, τα ενυδρεία, τα μουσεία, τα πάρκα και οι αρχαιολογικοί χώροι έχουν διπλάσιες αναζητήσεις σε ετήσια βάση. Ήδη, η Airbnb κεφαλαιοποιεί τον τομέα Εμπειριών που προσφέρει, ο οποίος συνδέει τους ταξιδιώτες με τοπικά δρώμενα και άλλες δραστηριότητες.

Χρησιμοποιήστε αναβαθμισμένες διαδικτυακές συνδέσεις προκειμένου να αναδείξετε τα αξιοθέατα και δημιουργήστε πακέτα εμπειριών που προσελκύουν τις ομάδες κοινού στις οποίες απευθύνεστε.

-Το timing είναι σημαντικό | Οι ξεναγήσεις και οι δραστηριότητες αναμένεται να φθάσουν τα 183 δισ. δολάρια το 2020 από 129 δισ. δολάρια το 2016.

Πάνω από τις μισές διακοπές περιλαμβάνουν τουλάχιστον μια επίσκεψη σε αξιοθέατα και το 68% των ταξιδιωτών τα εντάσσουν στο πρόγραμμα διακοπών, έναντι όσων αποφασίζουν όταν φθάσουν.

Πρέπει να παραπέμπετε το κοινό σας σε ατραξιόν της περιοχής, όπως είναι οι ζωολογικοί κήποι και τα πάρκα, και να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις δυναμικών αναζητήσεων προκειμένου να βοηθήσετε τους ταξιδιώτες να εντοπίζουν αυτό που τους ενδιαφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου