Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ συνεργάζεται στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και τους περιφερειακούς και δημοτικούς άρχοντες και όλοι μαζί δημιουργούν θεματικά τουριστικά προϊόντα που συνδέονται με τον Πολιτισμό και την Ιστορία κάθε τόπου, τη γαστρονομία της κάθε περιοχής, τις δυνατότητες υπαίθριων δραστηριοτήτων αλλά και την αξιοποίηση των φυσικών πόρων που προσφέρει κάθε τόπος, όπως είναι, για παράδειγμα, οι πολυάριθμες ιαματικές πηγές της χώρας.
Τα 5 δυνατά σημεία του εγχώριου τουριστικού προϊόντος και η στόχευση
Σε ένα πλέγμα μέτρων που περιλαμβάνουν τη σύνδεση του τουριστικού προϊόντος με την εγχώρια παραγωγή, την προώθηση των λιγότερων δημοφιλών νησιωτικών προορισμών αλλά και τη σύνθεση προϊόντων και υπηρεσιών για τη δημιουργία ειδικής ζήτησης εστιάζει ο ΕΟΤ με στόχο την παγκόσμια τουριστική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ συνεργάζεται στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και τους περιφερειακούς και δημοτικούς άρχοντες και όλοι μαζί δημιουργούν θεματικά τουριστικά προϊόντα που συνδέονται με τον Πολιτισμό και την Ιστορία κάθε τόπου, τη γαστρονομία της κάθε περιοχής, τις δυνατότητες υπαίθριων δραστηριοτήτων αλλά και την αξιοποίηση των φυσικών πόρων που προσφέρει κάθε τόπος, όπως είναι, για παράδειγμα, οι πολυάριθμες ιαματικές πηγές της χώρας. Παράλληλα, συνεχίζεται η προσπάθεια προβολής των ελληνικών θαλασσών ως ιδανικών για τουρισμό κρουαζιέρας, yachting και καταδυτικό τουρισμό, αλλά και των μεγάλων αστικών κέντρων, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, για city break και συνεδριακό τουρισμό.
Επιπλέον, η ενδοχώρα και τα λιγότερο δημοφιλή νησιά είναι σήμερα στο προσκήνιο της πολιτικής του ΕΟΤ. Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό οργανώνουν για τους προορισμούς αυτούς δεκάδες ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers αλλά και μεγάλων τουριστικών πρακτόρων. Ο στόχος, όμως, συνδέεται άρρηκτα και με τις ευκαιρίες επένδυσης στον τουριστικό κλάδο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, η αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας, οι μαρίνες και οι λιμένες, η ακτοπλοΐα, η αγορά τουριστικής κατοικίας και η ανάδειξη των προϊόντων με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ) μέσω της διασύνδεσής τους με τους επιμέρους τουριστικούς προορισμούς. Κάθε πρωτοβουλία που κινείται προς αυτό τον στόχο είναι ευπρόσδεκτη.
Στα δυνατά σημεία του εγχώριου τουριστικού brand name είναι το μοναδικό κλίμα και το φως, τα διαφορετικά τοπία, η αυθεντικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, οι υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες και κυρίως η ποικιλία στις επιλογές τουρισμού. Η χώρα, άλλωστε, προσφέρει ασφαλές περιβάλλον, φιλόξενες υπηρεσίες, σύγχρονες υποδομές διαμονής, αγορών και ψυχαγωγίας, αναρίθμητους πολιτισμικούς θησαυρούς, ατελείωτα χιλιόμετρα ακτογραμμής, πολυάριθμα νησιά και πελάγη που, σε συνδυασμό με το ήπιο κλίμα, προσφέρονται ιδανικά για κρουαζιέρες και ιστιοπλοΐα. Εναλλακτικά επίσης γνωρίσματα της ξεχωριστής παρουσίας του εγχώριου τουριστικού προϊόντος στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη αποτελούν τα επιβλητικά ορεινά τοπία αλλά και τα γνήσια προϊόντα μεσογειακής διατροφής, (όπως μέλι), οι γαστρονομικές επιλογές και τα μακραίωνα ήθη και έθιμα. Αυτά προβάλλει ο ΕΟΤ μέσα από το πρόγραμμά του, ώστε η Ελλάδα να αποτελέσει μία από τις πρώτες επιλογές τουριστών για διακοπές, αξιοποιώντας τις μεγαλύτερες τουριστικές ψηφιακές πλατφόρμες του κόσμου και τα πλέον δημοφιλή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο εξωτερικό. Παράλληλα, εργάζεται μεθοδικά για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, την προσέγγιση νέων αγορών και τη σύνθεση προϊόντων και υπηρεσιών για τη δημιουργία ειδικής ζήτησης και στηρίζει την επιμόρφωση του ανθρώπινου κεφαλαίου μέσω της διά βίου μάθησης. Όλα τα παραπάνω αποτελούν «παράθυρα ευκαιρίας» μιας βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. .. source..
Τα 5 δυνατά σημεία του εγχώριου τουριστικού προϊόντος και η στόχευση
Σε ένα πλέγμα μέτρων που περιλαμβάνουν τη σύνδεση του τουριστικού προϊόντος με την εγχώρια παραγωγή, την προώθηση των λιγότερων δημοφιλών νησιωτικών προορισμών αλλά και τη σύνθεση προϊόντων και υπηρεσιών για τη δημιουργία ειδικής ζήτησης εστιάζει ο ΕΟΤ με στόχο την παγκόσμια τουριστική αγορά.
Στο πλαίσιο αυτό, ο ΕΟΤ συνεργάζεται στενά με τους επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και τους περιφερειακούς και δημοτικούς άρχοντες και όλοι μαζί δημιουργούν θεματικά τουριστικά προϊόντα που συνδέονται με τον Πολιτισμό και την Ιστορία κάθε τόπου, τη γαστρονομία της κάθε περιοχής, τις δυνατότητες υπαίθριων δραστηριοτήτων αλλά και την αξιοποίηση των φυσικών πόρων που προσφέρει κάθε τόπος, όπως είναι, για παράδειγμα, οι πολυάριθμες ιαματικές πηγές της χώρας. Παράλληλα, συνεχίζεται η προσπάθεια προβολής των ελληνικών θαλασσών ως ιδανικών για τουρισμό κρουαζιέρας, yachting και καταδυτικό τουρισμό, αλλά και των μεγάλων αστικών κέντρων, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, για city break και συνεδριακό τουρισμό.
Επιπλέον, η ενδοχώρα και τα λιγότερο δημοφιλή νησιά είναι σήμερα στο προσκήνιο της πολιτικής του ΕΟΤ. Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό οργανώνουν για τους προορισμούς αυτούς δεκάδες ταξίδια εξοικείωσης δημοσιογράφων και bloggers αλλά και μεγάλων τουριστικών πρακτόρων. Ο στόχος, όμως, συνδέεται άρρηκτα και με τις ευκαιρίες επένδυσης στον τουριστικό κλάδο. Χαρακτηριστικά παραδείγματα, η αναβάθμιση των περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας, οι μαρίνες και οι λιμένες, η ακτοπλοΐα, η αγορά τουριστικής κατοικίας και η ανάδειξη των προϊόντων με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (ΠΟΠ) μέσω της διασύνδεσής τους με τους επιμέρους τουριστικούς προορισμούς. Κάθε πρωτοβουλία που κινείται προς αυτό τον στόχο είναι ευπρόσδεκτη.
Στα δυνατά σημεία του εγχώριου τουριστικού brand name είναι το μοναδικό κλίμα και το φως, τα διαφορετικά τοπία, η αυθεντικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, οι υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες και κυρίως η ποικιλία στις επιλογές τουρισμού. Η χώρα, άλλωστε, προσφέρει ασφαλές περιβάλλον, φιλόξενες υπηρεσίες, σύγχρονες υποδομές διαμονής, αγορών και ψυχαγωγίας, αναρίθμητους πολιτισμικούς θησαυρούς, ατελείωτα χιλιόμετρα ακτογραμμής, πολυάριθμα νησιά και πελάγη που, σε συνδυασμό με το ήπιο κλίμα, προσφέρονται ιδανικά για κρουαζιέρες και ιστιοπλοΐα. Εναλλακτικά επίσης γνωρίσματα της ξεχωριστής παρουσίας του εγχώριου τουριστικού προϊόντος στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη αποτελούν τα επιβλητικά ορεινά τοπία αλλά και τα γνήσια προϊόντα μεσογειακής διατροφής, (όπως μέλι), οι γαστρονομικές επιλογές και τα μακραίωνα ήθη και έθιμα. Αυτά προβάλλει ο ΕΟΤ μέσα από το πρόγραμμά του, ώστε η Ελλάδα να αποτελέσει μία από τις πρώτες επιλογές τουριστών για διακοπές, αξιοποιώντας τις μεγαλύτερες τουριστικές ψηφιακές πλατφόρμες του κόσμου και τα πλέον δημοφιλή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο εξωτερικό. Παράλληλα, εργάζεται μεθοδικά για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, την προσέγγιση νέων αγορών και τη σύνθεση προϊόντων και υπηρεσιών για τη δημιουργία ειδικής ζήτησης και στηρίζει την επιμόρφωση του ανθρώπινου κεφαλαίου μέσω της διά βίου μάθησης. Όλα τα παραπάνω αποτελούν «παράθυρα ευκαιρίας» μιας βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. .. source..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου